fredag den 25. januar 2013

Flere strømper

Med udsigt til årets første friweekend har jeg fundet energi til et indlæg. Bare for at sige, at jeg stadig her og at jeg stadig strikker strømper!
To par til mig selv. Begge i Drops Fabel, som jeg synes er et dejligt strømpegarn. Blødere end mange andre strømpegarner i den prisklasse. Og farverne er skønne, synes jeg.

Der er flere strømper undervejs! Jeg skal nok nå de 13 par i år! Og lidt til......

Til gengæld kniber det med lysten til at færdiggøre ufo´er. Jeg strikker lidt på den ene og lidt på den anden, kigger på en tredie, overvejer at trævle op, overvejer at slå op til nyt, strikker lidt på endnu en ufo....alt sammen uden gejst! Men sådan er det jo i perioder; det går over og gejsten kommer igen - og mens jeg venter på det, er strømpestrik en skøn beskæftigelse :-)

7 kommentarer:

  1. Dejligt at høre fra dig igen, Lea! Arbejder du ikke lidt meget???
    Mon ikke de fleste kender det med lidt manglende strikkegejst? At finde det helt rigtige? Så er det godt (og nyttigt) med lidt pausestrik:-)

    SvarSlet
  2. Hej
    Fedt med alle de dejlige strømper, bare jeg dog gad strikke dem for de er dejlige til det danske vinter vejer.
    Synes du harvende mange weekenden, har du så mange fri daf i hverdagen?
    Nyd nu din fri weekend, det vil jeg for jeg er også heldig at have fri i weekenden

    SvarSlet
  3. Hvis du bare lige strikker lidt ad gangen på dine ufoer er de pludselig færdige ;o)
    og sokkerne vokser frem samtidig
    (jeg er også igang med det første par i 20 år nu - min far har fået hævede ankler, og kan ikke bruge alm sokker). '

    SvarSlet
  4. så længe du kan udfylde tomrummet med strømpestrik så er det jo bare alletiders :-)

    SvarSlet
  5. Man kan jo altid udfylde strikkepauser med lidt Wordfeud :-) Fine sokker:)

    SvarSlet
  6. Hurra for strømper! De ser dejlige ud. Jeg har også strikket to par i år, men jeg tror nu ikke jeg når de 13 :-)

    SvarSlet
  7. Fine strømper. Engang imellem er det lettere at slå op end færdiggøre.....

    SvarSlet