mandag den 4. august 2014

Begrundet fravær

Ja, av og æv, men der er en kedelig og smertefuld årsag til mit lange blogfravær.....

Jeg vil gøre en lang historie kort og blot fortælle, at jeg har to begyndende diskusprolapser i nakken med nedsat kraft og føleforstyrrelser i arme og fingre til følge. Hovedpine, koncentrationsbesvær og hukommelsesproblemer er også en del af generne! Det startede i maj og siden har jeg stort set ikke kunnet strikke eller hækle. Ej heller sidde ved computeren. Derfor ingen opdateringer :-(

Det bliver selvfølgelig bedre med tiden - jeg skal nok komme igang med både strikketøj og blog!!!!! Jeg har hæklet en smule i sommerens løb og er nu ved at vænne mig til, at det føles anderledes.....jeg taber ikke tingene så ofte længere, men har stadig ikke den samme føling med garn og hæklenål som før i tiden (følesans, kom igen, please!!!) - men det bliver bedre! Snart!
 Fortsat god sommer og på gensyn 

20 kommentarer:

  1. Ih du milde, sikke noget.
    Du er da hårdt ramt. Øv, og så går det ud over dit kreativitet. Det er bare ikke fair.
    Jeg ønsker dig en rigtig god bedring.

    SvarSlet
  2. Jeg kan jo ikke skrive noget, du sikkert ikke allerede har hært. Hvor er det synd for dig. Rigtig god bedring

    SvarSlet
  3. Rigtig god bedring, håber det kommer til at gå hurtig.

    SvarSlet
  4. Det lyder virkelig trist, men jeg håber at du er i bedring, så du får din bevægefrihed igen. Vi savner dig her i blogland.

    SvarSlet
  5. Hej Lea - det er virkelig barske løjer. Jeg håber der kommer styr på nakken og at du med den rette træning (behandling) kan få din fulde funktionsevne tilbage. Meget kan heldigvis lade sig gøre idag - rent vidensmæssigt. Håber du bliver tilbud træning/behandling ?
    god bedring til dig - dejligt at du har kampgejsten i behold og så skal du nok komme tilbage :o)

    SvarSlet
  6. Det er jeg rigtig ked af at høre Lea. Det lyder ikke spor rart. Jeg ønsker dig rigtig god bedring og håber du snart er ovenpå igen. Knus fra Susanne

    SvarSlet
  7. Øv, Lea! Kender følelsen, blev opereret sidste august med fint resultat. Nu kæmper jeg lidt med dårlig skulder og har fået en blokade idag... Rigtig god bedring!!!! Håber du snart kan lave lidt håndarbejde igen.

    SvarSlet
  8. Åh, hvor er det træls for dig, Lea - det lyder rigtig, rigtig grimt. Som Bodil skriver: Vi savner dig! Rigtig god bedring :-)

    SvarSlet
  9. Ja, vi gør. Savner dig på bloggen, altså. Også god bedring fra mig.

    SvarSlet
  10. Øv hvor surt....Ønsker dig god bedring

    SvarSlet
  11. Dejligt med livstegn! - selv om det er dårligt nyt.
    Rigtig god bedring, Lea, og på gensyn - her er du også savnet!

    SvarSlet
  12. Sikke en omgang, rigtig god bedring. Jeg kan kun tilslutte mig at dine blogindlæg er savnet, håber du hurtigt kommer ovenpå igen :-)

    SvarSlet
  13. Din stakkel... Det lyder godt nok ikke rart. Håber at bedringen fortsætter. Godt at der igen var et blogindlæg fra dig.

    SvarSlet
  14. Øv sikke en omgang. Du har været savnet. Rigtig god bedring.

    SvarSlet
  15. Lea, for pokker da, hvor er det kedeligt at læse. Forhåbentlig er der lys forude

    SvarSlet
  16. Det er jeg da ked af at høre. Håber det går hurtig frem af igen, for det der er da slet ikke sjovt. God bedering med dug, og så vil jeg glæde mig til at høre fra dig igen her inde.

    SvarSlet
  17. Sikke noget skidt :( håber det bedste for dig og ønsker dig rigtig god (og forhåbentlig hurtig) bedring.

    SvarSlet
  18. Nej hvor øv ... rigtig go´ bedring !

    SvarSlet
  19. Jeg ønsker dig god og hurtig bedring

    SvarSlet