søndag den 12. juni 2011

Roser og Syren

Jeg arbejder hele pinsen, men har dog haft tid til at nyde mine smukke roser. Har efterhånden nogle stykker, men pt er det kun Constance Spry og Flammentanz, der blomstrer. Førstnævnte smuk og velduftende; sidstnævnte med så ufatteligt mange blomster, at man undres over den kan bære......

Når ikke jeg har været på arbejde eller stået med næsen i roserne og nydt deres underskønne duft, har jeg strikket et par pinde på min Syren.

Syren
Er begyndt at strikke

Constance Spry
fredag

Constance Spry
søndag

2 kommentarer:

  1. Smukke roser, og flot model du er igang med!! Hvordan går det med Lea kjolen?? Glæææder mig sådan til at se den færdig :)

    Ja, endelig fik jeg strikket lidt til mig :-) Tak for de søde ord!!

    Hvilken farve strikke du syren i? Garnet ser gråt ud på billedet.

    SvarSlet
  2. Roser og Syren :-) Ikke dårligt. Smukke roser du har i haven. Spændende trøje, du har startet op. Bliver den støvet blå?. Glæder mig til at følge med i den:-)

    SvarSlet