onsdag den 29. juni 2011

Flotte farverige firkanter

Nu er matematik altså ikke mit største kompetenceområde, men jeg kom lige til at tænke på, hvor ufatteligt mange farve-kombinationsmuligheder der er, når det kommer til de der firkanter...... Hverken kan eller vil regne det ud! 

Jeg overvejede ganske kort om jeg udelukkende skulle lave firkanter i farver der matcher og klæder hinanden, men næh, jeg er kommet frem til at det sjoveste er et multicolor tæppe så sådan bliver det! Så er der plads til at lege med farverne! Og bruge dem man normalt lader ligge i bunden af kurven!


Jeg har kun én farveregel for mine firkanter:
ingen brug af hvidt eller sort

3 kommentarer:

  1. Først må jeg lige sige: Din sommerkjole er SÅ lækker, nej, hvor er den skøn - tillykke med den :-)

    Et multifarvet tæppe har en enorm charme, synes jeg og spreder sådan en dejlig sommerhusagtig stemning - og selvfølgelig må det tage tid - det kan jo kombineres med 100 vis af andre projekter :-)

    SvarSlet
  2. Åh Lea, der fik du lige sat min hukommelse lidt på prøve, men er det ikke noget med at man ganger tallene med hinande? Hvis man bruger 4 farver så siger man 1x2x3x4 - tror jeg ;o)
    Jeg synes dit tæppe tegner til at blive fantastisk flot - sådan et tæppe, der både luner og lyser op - så kan det ikke blive bedre ;o)
    Kh Karen

    SvarSlet
  3. Jeg elsker de der hæklede tæpper, men det ved du jo nok :-) Jeg har kun et rigtig godt råd: Sy eller hækl dem sammen undervejs, at sidde med 200 firkanter til sidst er et mareridt!

    SvarSlet