torsdag den 9. januar 2014

Selvfølgelig....

.....starter året på bloggen med et par strømper!
Strikket i Drops Delight, i to forskellige farver, der bliver så fine når man strikker striber. Det er ikke sidste gang, jeg laver sådan et par. Den ene stribe tog den anden og strømperne var færdige på mindre end to døgn.

Så hurtigt bliver det vist også nødt til at gå, hvis jeg skal nå mit mål om at strikke 28 par i år. Et par mere end sidste år. Havde egentlig besluttet mig for ikke at strikke så mange strømper i år, men......så er der jo lige Ravelrygruppen Sockknitters og nye samlede mål for gruppen og så bliver jeg svag og skifter standpunkt........

Ja, ja, men de 28 par (nu mangler jo kun 27) kan fint klemmes ind mellem de andre strikkeplaner jeg har! Og de strikkeplaner kommer der selvfølgelig mere om. Senere.

Lige nu står den stadig "kun" på strømpestrik. Dels har jeg lovet at strikke nogle til familien. Dels har jeg haft svært ved at komme helt til hægterne efter hals- og bihulebetændelsen. Men det er ved at vende! Tilbage er kun en lille smule ondt, hoste og træthed - og så lige tre nattevagter! Og lidt strømpestrik altså....det er vist alt, hvad mit energiniveau rækker til - ihvertfald indtil mandag, hvor jeg har fri!

Det kan godt ske, at næste indlæg også bliver et strømpeindlæg, men jeg tør godt love, at der kommer andet og mere end strømper på pindene og bloggen i månedens løb! Jeg tror på en spændende og god sidste halvdel af januar :-)

11 kommentarer:

  1. Jeg forstår simpelthen ikke, du kalder det 'kun' strømpestrik, dine strømper er da helt vildt skønne

    SvarSlet
  2. God bedring og masser af god bedring herfra så du kan få energi til dine dejlige planer :-)

    SvarSlet
  3. Jeg ville nu ønske jeg kunne tage mig sammen til mere strømpe strik, der er altid så mange der ønsker strømper , men jeg syntes de er så kedelige :-) God bedring .

    SvarSlet
  4. Imponerende med dit strømestrik. Og godt du har folk omkring dig der gerne aftager - for 28 par er mange :o) Flotte er de.

    SvarSlet
  5. Synes det er imponerende at du kan nå så mange pat strømper. God ide med striber i delight strømper, det kunne være jeg også skulle...engang. Rigtig god bedring

    SvarSlet
  6. Selvfølgelig skal du starte med at smide et par strømper på bloggen. Alt andet ville jo være helt forkert ;) Rigtig god bedring.

    SvarSlet
  7. Fantastiske strømper. Bliver helt inspireret til at sætte strømper på min strikkeliste, hvis der er plads:-)
    Rigtig god bedring.

    SvarSlet
  8. Det er de fedeste sokker Lea!!!
    Striber på den måde er genialt!!

    God bedring, håber du snart er helt frisk igen :-)

    SvarSlet
  9. Syntes nu det er sejt at du gider alle de strømper. Så når du kommer med et strømpe indlæg tænker jeg altid jeg gad godt at jeg gad at strikke strømper så mine kære kunne holde fødderne varme som hos dig.

    SvarSlet
  10. Hvor er de flotte. Delight er sådan noget flot garn og det ser godt ud at kombinere de to garner. Hvordan er holdbarheden, er det lige så slidstærkt i brug som strømpegarn?

    SvarSlet
  11. Nu åd den lige mit "rigtig god bedring", så jeg prøver lige igen.
    Håber du snart er ved hægterne og har lidt fridage at se frem til.

    SvarSlet