lørdag den 10. september 2011

Yndlingsfarver om halsen og på fødderne

Jeg har været på velfortjent shopping!! Trængte seriøst til et par korte støvler. Har ikke købt fodtøj i årevis og har faktisk kun sandaler og langskaftede støvler (har også sko, mange sko, men de står mest til pynt. Egner mig ikke til sko!!! Har dem maks på tre gange om året! Men de er pæne!).

Tænk, så fandt jeg det fedeste par støvler fra El Naturalista; de må have haft os strikkere i tankerne da de designede dem :-) Jeg synes de er fede! Både design og farve! Og de er skønne at gå i! Er ret sikker på, der er mange, der synes de er mindre kønne og sådan skal det jo være :-)

Det er ingen hemmelighed at jeg er vild med lilla-bordeaux-pink-cerise-agtige farver og jeg skal naturligvis have et Camomille i yndlingsfarven! Derfor har jeg købt et lækkert lacegarn, der passer perfekt sammen med Asters (højlandsuld herfra). Lækker blød, tynd merinould, der løber 1400 m pr. 100 g. Jeg glæder mig så meget til dette Camomille, at det næsten er en kamp ikke at slå op til det her og nu.

Men jeg bider tænderne sammen og strikker videre på kjolen. De vrangpinde skal bare strikkes hurtigst muligt! Og så kan jeg godt garantere at mit næste kjoleprojekt bliver på rundpind - rundt og rundt i retmasker!

<3 <3 <3

Mere <3 <3 <3

4 kommentarer:

  1. Fede støvler! Og det camomille glæder jeg mig rigtig rigtig meget til at se WAU!! Det bliver super fedt!!!

    SvarSlet
  2. hej ja kanon støvler og dejlige friske i farven... og ret masker også mine om jeg kan vælge.

    SvarSlet
  3. Ihh - det camomille kommer da til at matche dine smarte nye støvler.

    SvarSlet
  4. Lækkert strik, og fede støvler, godt at høre at de er skønne på, har tænkt på om de er noget for mig.. er også enten sandal eller støvler.. skoene står flot og venter på at blive gået.til... godt nytår..

    SvarSlet