torsdag den 30. december 2010

3 på stribe....

.....nattevagter altså. Skal møde om 1 time. Det har været skønt at have en uge uden vagter; tiden går bare alt for hurtigt når man har fri og vupti, skal man på arbejde igen. Heldigvis er jeg meget glad for mit arbejde og mine arbejdstider, så ikke noget brok herfra.

En lynhurtig update på nogle af de kreative sysler:

er næsten færdig med makkeren til min første strømpe

tørklæde med huller skrider fremad

der er en hue (varmestuestrik) på pindene

har lige lavet en lille taske til mine hæklenåle (håndsyet og med perler og bånd og diverse - tasken er første projekt i den "udfordrings-leg" en kollega og jeg har skudt igang for en uge siden; mere om udfordringerne i et senere indlæg)

Så nu hopper jeg under den varme bruser og gør klar til job - ønsker alle en dejlig næstsidste aften i 2010.

2 kommentarer:

  1. Nice med taske - kunne du ikke lige kaste et foto ind på bloggen, så du kan glæde den medlæsende skare :-)

    SvarSlet
  2. Tak for besøg på min blog :-) Rigtig god arbejdslyst og godt nytår :-)

    SvarSlet