onsdag den 15. december 2010

Garn, garn, garn......

Har købt garn!!!
Var blandt andet i denne vidunderlige butik for første - men absolut ikke sidste - gang. Der er hyggeligt og sindssygt mange fristelser - jeg var nærmest handlingslammet over alle de vidunderlige muligheder, men det lykkedes mig tilsidst at tage en beslutning og udvælge garn og opskrift på et "tørklæde med huller". Garnet er FAME trend fra MARKS & KATTENS og jeg glæder mig til at komme igang med det.

Videre til næste garnbutik hundrede meter derfra. Har tit kigget på DROPS Alpaca, men nu nøjedes jeg ikke med at kigge - købte 5 nøgler som jeg regner med skal resultere i pulsvarmere og halsedisser og andre overskuelige projekter.

For en strikke-novice som mig, der har begrænset garnkendskab, er det ren fryd at stå med nogle af de garner i hånden som jeg hidtil kun har læst om på diverse blogs. Således stod jeg igår for første gang foran en hylde med det smukke Noro garn, som jeg har hørt så meget om - synes virkelig det er smukt, men aner jo ikke en pind (!) om hvordan det er at strikke med - skal helt sikkert prøve det en dag, men indtil jeg får mere erfaring og mod på større projekter, ja, så synes jeg ikke budgettet er til så dyrt garn.....
Nu skal jeg snart igang med tørklæde med huller!!!!!

Har været på biblioteket og hjembragt et dusin bøger om strik og hækling; mange nye projekter er dermed kommet på to-do-listen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar