onsdag den 5. januar 2011

Lidt fra garnlageret

 Altså, endnu engang må jeg prise mig lykkelig for min anti-perfektionistiske tilgang til tingene. Magen til triste og næsten farveløse billeder skal man lede længe efter og desuden fatter jeg nul af hvordan jeg placerer billederne her på bloggen. Lægger billeder ind og de placerer sig lige præcis som de lyster - her har jeg minus indflydelse; hiver og haler og trækker i billederne, venstrestiller og højrestiller og hvad ved jeg, men slam-bam lægger de sig bare et andet sted på siden!!!

Teknik og undertegnede....... Tjaeh, jeg kan jo bare ryste på hovedet. Af mig selv.

Har taget endnu flere billeder af garn (for jeg har naturligvis mere end disse sølle nøgler), men - igen teknikken - de forsvinder. Pist væk. Og jeg er totalt uden skyld. Uden tekniske evner ja, men uskyldig hvad billedernes bortgang og placering angår. Hjælp.......
Lækre Drops Alpaca i rosa farver
 
Drops Alpaca - mørk blåmeleret og rosa. Vil strikke
pulsvarmere og et tørklæde - og måske lade en tråd
Alpaca følge en tråd strømpegarn i et par strømper en skønne dag


  

   
 
Lidt af hvert i "tøse-farver"
- mere knald på farverne irl


Købte dette for længe siden -
før jeg vidste jeg kunne lære at strikke strømper :-)
Nu kan jeg, så nu må det snart på fødderne......

 



  



Ingen kommentarer:

Send en kommentar