lørdag den 19. marts 2011

Fiberfest - jeg nåede det

Var meget i tvivl om hvorvidt jeg ville stå op tids nok til at nå Fiberfesten, da jeg imorges kom hjem fra arbejde og gik træt i seng. Uden at gå i detaljer, var der nok at se til på jobbet og jeg kom hjem med lidt blå mærker, rifter osv. Vågnede dog frisk og udhvilet og uden hovedpine, så jeg kunne lige nå til Ry.

Kiggede med både øjne og hænder på Bodils smukke, smukke sjaler. Suk, hvem der bare havde tålmodigheden til at gå igang med sådanne værker...... Måske en dag. Jeg håber!

Hilste på de søde "strikkehøns" Camilla, Lykke og Mette, der både kan det ene og det andet længe inden de når at komme på kursus for at lære teknikkerne. De er for seje. Og det var skønt at sige hej til dem udenfor blogland :-)

2 kommentarer:

  1. Hej Lea. Det var godt du kom forbi og nåede at hilse på os inden vi kørte trætte hjem igen!
    Det var hyggeligt at møde dig udenfor bloglandet :-)

    Knus

    SvarSlet
  2. Tak for hilsen på min blog.
    Jeg nåede desværre ikke fiberfesten.
    Ville ellers gerne.

    Karen

    SvarSlet