mandag den 13. februar 2012

Feriedage med strikketid

Efter en dejlig weekend, hvor vi både fejrede min fars 70 års fødselsdag og vores eget kobberbryllup, har jeg nu et par feriedage! Jeg har absolut ingen planer udover at hygge med drengene og strikke. Og der skal nok blive tid til at strikke. Drengene har deres egne planer for nogle af dagene - imorgen tager de med hver sin kammerat til Silkeborg Sportscenter for blandt andet at stå på skøjter.

Jeg kan derfor med god samvittighed indtage min gode lænestol og strikke videre på Mig, der er blevet lidt forsømt de seneste dage. Dog har jeg strikket andet ærme færdigt og fået samlet krop og ærmer og er igang med raglanindtagningerne. Og jeg har fri helt indtil fredag aften, så jeg har mange gode strikketimer foran mig.

Mine mange ufo´er venter på det bliver deres tur. Nogle kommer nok til at vente længe; andre får glæde af mine feriedage. Og det er meget sandsynligt at endnu et nyt projekt kommer på pindene inden længe - igen er det blot et spørgsmål om at vælge hvilken model, jeg skal strikke først. Måske endnu en Annette Danielsen model......
En smuk buket fra gæsterne i lørdags - og Mig

3 kommentarer:

  1. hej Lea
    tillykke med kobberbrylluppet, og tillykke med din far.
    hvor er det dejligt med feriedage uden mange planer.
    Nyd dem endelig :o)
    - sammen med strikketøjet.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. En ny Annette Danielsen, mon det bliver en skovtur? Det er jeg spændt på at finde ud af :-)

    SvarSlet
  3. Tillykke med de 12½ år. Jeg håber du får en rigtig dejlig ferie med masser af strik både nye og gamle projekter.

    SvarSlet